E-Levator
llllllll
Om E-Levator
ll

Generelt

Nærværende betalings- & leveringsbetingelser gælder aftaler om ydelser fra E-levator til privatpersoner og organisationer. Herefter benævnt som ”kunden”.

Hvis andre betingelser er skriftligt aftalt mellem E-levator og kunden, har sådanne betingelser forrang frem for nærværende generelle betingelser. Sådanne særskilte aftaler skal fremgå skriftligt af aftalegrundlaget.

Tilbud

Ved tilmelding til E-levators arrangementer eller accept af tilbud om ydelser fra E-levator, anses nærværende betingelser, inkl. eventuelle indgåede særaftaler om salg og levering at være accepterede. 

Ordrebekræftelse

Kunden modtager senest 2 dage efter ordreafgivelse en skriftlig ordrebekræftelse. En ordre anses for at være bindende hvis E-levator ikke indenfor 2 arbejdsdage efter kundens modtagelse af ordrebekræftelsen, har modtaget en indsigelse fra kunden. Ydelsens omfang, formål, pris og terminer fremgår af den skriftlige ordrebekræftelse fra E-levator.

Ydelser

Det er E-levators ret og ansvar at udvælge kompetente konsulenter til den enkelte opgave.
En kursusdag er 7,5 timer inkl. pauser og frokost, og ekskl. evt. transporttid.
En rådgivningsdag/konsulentdag er 8,0 timer inkl. pauser og frokost, og ekskl. evt. transporttid.

Tavshedspligt

Viden om organisationer og enkeltpersoner, der måtte komme E-levator og dennes partnere til kendskab som følge af aftaler indgået med E-levator, er underlagt tavshedspligt, og må kun videregives i annonymiseret form.

Priser

Priser er ekskl. moms, medmindre andet er angivet.
Priser på standardydelser  fremgår af vores prisoversigt.

Transport og ophold

Ved ydelser hvor kunden (organisationer) er vært beregnes transportomkostninger til og fra afholdelsesstedet efter forbrug, i henhold til vores prisoversigt, efter følgende afregningsmodeller:

  • Transport afregnes som en fast timepris der dækker forbrugt transporttid samt afholdte transportomkostninger. 
  • Transport afregnes som en fast timepris der kun dækker forbrugt transporttid. Transportomkostninger faktureres efter regning.
  • Ophold faktureres som en fast døgntakst.
  • Ophold faktureres efter regning.

Lokaler & Forplejning

Ved arrangementer hvor E-levator er vært, sørger E-levator for passende lokaler, udstyr og forplejning. Ved arrangementer, der strækker sig hen over middag, vil forplejningen omfatte en let frokost.

Ved arrangementer hvor kunden er vært, sørger kunden for passende lokaler samt forplejning til deltagere og undervisere.
Et passende lokale er afpasset i størrelse efter antallet af deltagere og arrangementets karakter. Lokalet skal være udstyret med 2 stk. flip-over, en glastavle, en projektor, et lydanlæg samt Internetadgang.
Ved arrangementer, der strækker sig hen over middag, skal forplejningen omfatte en let frokost.

Materialer

Det er E-levators ansvar at fremskaffe og mangfoldiggøre de nødvendige materialer. Det er ligeledes E-levators ansvar at sikre, at anvendelse og udlevering af materialer ikke strider mod gældende regler om ophavsret. 

Materiale udleveret af E-levator må ikke kopieres eller anvendes kommercielt af kunden uden E-levators skriftlige samtykke. Dette gælder også i forhold, hvor rettighederne tilhører E-levators underleverandører og samarbejdspartnere.

Betaling

På vore arrangementer med offentlig tilmelding, faktureres kunden senest 10 arbejdsdage før arrangementets start.

Ved arrangementer for organisationer, faktureres kunden for ydelsen ved påbegyndelse af det aftalte forløb.

Betalingsbetingelser: netto 8 dage.
Ved misligholdelse af betalingsfristen pålægges fakturabeløbet et rykkergebyr på 100 kr. samt morarenter på 0,7% pr. måned.

Annullering fra kundens side

Ved annullering af et ordrebekræftet aftaleforløb, uagtet årsagen, pålægges kunden at betale et aflysningsgebyr.
Ved annullering indtil 10 hverdage før start, krediteres kunden 80% af det fakturerede beløb.
Ved annullering senere og frem til startdatoen, krediteres kunden 50% af det fakturerede beløb.
Ved annullering på selve startdagen eller senere, krediteres kunden 0% af det fakturerede beløb.

Ændring fra kundens side

Ved ønske om ændring af et ordrebekræftet aftaleforløb pålægges kunden at betale et ændringsgebyr. Under forudsætning af, at der kan ingås en ny aftale, som begge parter kan acceptere, pålægges kunden at betale 15% af det oprindeligt ordrebekræftede beløb i ændringsgebyr. Kan en ny gensidig aftale ikke indgås, gælder nærværende regler om ”annullering fra kundens side”. 

Annullering/ændring fra E-levators side

E-levator kan ikke drages til ansvar for annullering eller ændring af aftaler, når det sker som følge af forhold, der ligger uden for E-levators kontrol. Herunder, men ikke begrænset til: sygdom eller personskade hos E-levators konsulenter eller disses nærmeste familie, brand, tyveri, eksplosion, naturkatastrofer, trafikale forhold, strejke, lockout og myndighedsindgreb. E-levator og kunden forpligter sig i denne situation til at samarbejde om at indgå en ny aftale der kan accepteres af begge parter.

Hvis E-levator kan gøres ansvarlig for at en aftale må annulleres eller ændres, vil E-levator som udgangspunkt, i samråd med kunden, tilbyde en ny aftale der ikke stiller kunden ringere.

Hvis det ikke er muligt at indgå en ny aftale, vil kunden blive krediteret det fulde fakturerede beløb.

Reklamationer

Reklamationer skal være E-levator i hænde senest 8 arbejdsdage efter det påklagede aftaleforløbs afslutning. E-levator vil i den konkrete sag tage stilling til reklamationen senest 2 arbejdsdage efter modtagelsen.

Tvister

Eventuelle tvister afgøres ved byretten i Aalborg.

ingen aktuelle nyheder

Find vore aktuelle arrangementer.
Konsulentydelser til virksomheder.
Modtag vort nyhedsbrev.
Læg en besked, så kontakter vi dig.
Besøg os på bloggen.
Hent vores inspirerende brochure.
Vore salgs- og leveringsbetingelser.